Çözüldü Şarjım Çabuk Bitiyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

byandroid

AndroidAtesi
Katılım
27 Ara 2018
Mesajlar
72
Beğeniler
4
Puanları
8
Yaş
29
Konum
turkey
Android Sürüm
Nougat
Cihaz
Samsung Galaxy S6 SM-G920F
#1
Samsung S6 şarjım çabuk bitiyor. 2550 mah kapasite düşük ama günde iki defa şarja takıyorum 3 e çıktığı oluyor bataryayı biraz dinledirmek için ilk günki haline getirmek için ne yapmalıyım? (Telefona hard reset atıp odinle güncelleme yaptım telefondan çok memnunum şarj haricinde)
 

byandroid

AndroidAtesi
Katılım
27 Ara 2018
Mesajlar
72
Beğeniler
4
Puanları
8
Yaş
29
Konum
turkey
Android Sürüm
Nougat
Cihaz
Samsung Galaxy S6 SM-G920F
#2
Oyun oynanmadı mobil veri açık normal olarak kullanıldı Screenshot_20190103-114323.png 1 buçuk saatte %40 gitmiş sizce normal mi?
 

davut19072

AndroidAtesi
Katılım
7 Mar 2018
Mesajlar
118
Beğeniler
68
Puanları
28
Yaş
25
Konum
ankara
#3
Samsung S6 şarjım çabuk bitiyor. 2550 mah kapasite düşük ama günde iki defa şarja takıyorum 3 e çıktığı oluyor bataryayı biraz dinledirmek için ilk günki haline getirmek için ne yapmalıyım? (Telefona hard reset atıp odinle güncelleme yaptım telefondan çok memnunum şarj haricinde)
Telefon arama ekranına *#0228# yap cikan ekrandan quick starta sonra okeye bas telefon tuş kilidine gelip gidecek şarj göstergesi stabil oluncaya kadar dene
Oyun oynanmadı mobil veri açık normal olarak kullanıldı Ekli dosyayı görüntüle 2198 1 buçuk saatte %40 gitmiş sizce normal mi?
tüm samsung cihazlar için batarya kalibrasyonu ilk günki performans kardeşim bu konudaki söylenenleri yap ama bir kaç kere tekrarla pil göstergesi stabil oluncaya kadar ...bide bataryanı değiştimen lazım
 

byandroid

AndroidAtesi
Katılım
27 Ara 2018
Mesajlar
72
Beğeniler
4
Puanları
8
Yaş
29
Konum
turkey
Android Sürüm
Nougat
Cihaz
Samsung Galaxy S6 SM-G920F
#4
Telefon arama ekranına *#0228# yap cikan ekrandan quick starta sonra okeye bas telefon tuş kilidine gelip gidecek şarj göstergesi stabil oluncaya kadar dene

tüm samsung cihazlar için batarya kalibrasyonu ilk günki performans kardeşim bu konudaki söylenenleri yap ama bir kaç kere tekrarla pil göstergesi stabil oluncaya kadar ...bide bataryanı değiştimen lazım
Bunu denedim sonuç bu şekilde ama her yaptığımda yüzde değişiyor stabil olmuyor

---- Mesaja ek olarak ----

Telefon arama ekranına *#0228# yap cikan ekrandan quick starta sonra okeye bas telefon tuş kilidine gelip gidecek şarj göstergesi stabil oluncaya kadar dene

tüm samsung cihazlar için batarya kalibrasyonu ilk günki performans kardeşim bu konudaki söylenenleri yap ama bir kaç kere tekrarla pil göstergesi stabil oluncaya kadar ...bide bataryanı değiştimen lazım
Bataryanın bozuk olduğunu düşünmüyorum sadece biraz hızlı tükeniyor.
 
Son düzenleme:

davut19072

AndroidAtesi
Katılım
7 Mar 2018
Mesajlar
118
Beğeniler
68
Puanları
28
Yaş
25
Konum
ankara
#5
Bunu denedim sonuç bu şekilde ama her yaptığımda yüzde değişiyor stabil olmuyor

---- Mesaja ek olarak ----


Bataryanın bozuk olduğunu düşünmüyorum sadece biraz hızlı tükeniyor.
Bataryalar senede yüzde 10 kapasitesi düşer kullansan da kullanmasanda
 

byandroid

AndroidAtesi
Katılım
27 Ara 2018
Mesajlar
72
Beğeniler
4
Puanları
8
Yaş
29
Konum
turkey
Android Sürüm
Nougat
Cihaz
Samsung Galaxy S6 SM-G920F
#6
Telefon arama ekranına *#0228# yap cikan ekrandan quick starta sonra okeye bas telefon tuş kilidine gelip gidecek şarj göstergesi stabil oluncaya kadar dene

tüm samsung cihazlar için batarya kalibrasyonu ilk günki performans kardeşim bu konudaki söylenenleri yap ama bir kaç kere tekrarla pil göstergesi stabil oluncaya kadar ...bide bataryanı değiştimen lazım
Bataryanın bozuk olduğunu düşünmüyorum
Bataryalar senede yüzde 10 kapasitesi düşer kullansan da kullanmasanda
Elimfeki telefona 3 sene oldu %30oluyo

---- Mesaja ek olarak ----

Bataryalar senede yüzde 10 kapasitesi düşer kullansan da kullanmasanda
İphone için aynı şey geçerli mi? Yoksa samsunglar mı çekiyo bu sıkıntıyı?
 
Son düzenleme:

byandroid

AndroidAtesi
Katılım
27 Ara 2018
Mesajlar
72
Beğeniler
4
Puanları
8
Yaş
29
Konum
turkey
Android Sürüm
Nougat
Cihaz
Samsung Galaxy S6 SM-G920F
#7

davut19072

AndroidAtesi
Katılım
7 Mar 2018
Mesajlar
118
Beğeniler
68
Puanları
28
Yaş
25
Konum
ankara
#8

byandroid

AndroidAtesi
Katılım
27 Ara 2018
Mesajlar
72
Beğeniler
4
Puanları
8
Yaş
29
Konum
turkey
Android Sürüm
Nougat
Cihaz
Samsung Galaxy S6 SM-G920F
#9
Normal değil tabiki de normalde insanlar onu ekran kullanımı olarak alıyorlar sen bataryası değiştir bence yinede sen bilirsin
Ekran kullanımı olarak alıyolar derken anlamadım??

---- Mesaja ek olarak ----

Normal değil tabiki de normalde insanlar onu ekran kullanımı olarak alıyorlar sen bataryası değiştir bence yinede sen bilirsin
*#0228# kodu iyice batırdı şardan çekeli 10 dakika olmadı şu şarjım 97 çıldırcam ya valla şarjdan illet gwldi iyice batarya değiştirme haricinde bir ihtimal düzelir diye bi kaç tame çözüm yöntemi yazar mısınız?

---- Mesaja ek olarak ----

Ekran kullanımı olarak alıyolar derken anlamadım??

---- Mesaja ek olarak ----

*#0228# kodu iyice batırdı şardan çekeli 10 dakika olmadı şu şarjım 97 çıldırcam ya valla şarjdan illet gwldi iyice batarya değiştirme haricinde bir ihtimal düzelir diye bi kaç tame çözüm yöntemi yazar mısınız?
96 hatta 95 oldum dakikada %1-2 kaybetmeye başladım acil yardım....!!!!
 
Son düzenleme:

byandroid

AndroidAtesi
Katılım
27 Ara 2018
Mesajlar
72
Beğeniler
4
Puanları
8
Yaş
29
Konum
turkey
Android Sürüm
Nougat
Cihaz
Samsung Galaxy S6 SM-G920F
#10
Normal değil tabiki de normalde insanlar onu ekran kullanımı olarak alıyorlar sen bataryası değiştir bence yinede sen bilirsin
Akşam %100 yapıp kapattım sabah 5.42 açtım şarj 99 bataryada sıkıntı yok bi şey çok tüketiyo ve şimdi 96 oldu.

---- Mesaja ek olarak ----

Akşam %100 yapıp kapattım sabah 5.42 açtım şarj 99 bataryada sıkıntı yok bi şey çok tüketiyo ve şimdi 96 oldu.
Sanırım işleri mobil veri karıştırıyo mobil veriyi açımca şehrin ana şebeke vanasını açmış gibi oluyo
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst